Sunday, November 1, 2009

Sedih bercampur geram.

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEizd8vLHkwdZ7iorhT8yLRfgLUbbl7DcpZTP8yu6dPAt-_zVl8Hhps9ZlFMBjIDL-MVdryrlrglq0lQeWzowiBQxqQDK0lfkzvsPcLm7uQNCtObi40QglCFiFuCVid0l7kL974LmcldR1M/s320/ikhtilat.jpg

“Ada kawan ko ni tiap minggu keluar dating. Awek dia UITM. Sanggup datang jauh nak jumpe awek dari Gombak ke shah alam.”

“Sorang lagi tu tiap2 kali dating mesti tukar awek. Minggu lepas aku jupe kat klcc bawa awek lain. Semalam aku jupe kat time square bawa awek lain pulak. Minggu depannya taktaula aku dia nak kebas kat mana pulak ”

“Cube tengok gambar ni. Tak Nampak ke kawan kamu tu dengan pelakon. Atas meja tu ada arak.”

“Aku ingatkan gosip tu budak ni main main je. Rupa - rupanya bila aku terbuka mesej kat handphone dia memang betullah.”

“Ko tengok je biasa – biasa. Tapi kalo ko nak tau sebenarnya, sume budak university ada pengalaman.”

“Patutla senyap je dalam bilik. Ingatkan cakap dengan mak atau ayah tapi rupa rupanya tengah lepas rindu dengan buah hati lain.”

“jomla teman aku jupe budak pompuan ni. Aku tak biasalah sorang2.”

Perit telinga mendengar. Sakit juga mata bila terserempak kawan sendiri bersama perempuan ajnabi samada secara live, YM, facebook atau handphone.

Blog inilah tempat terluahnya perasaan sedih bercampur geram yang terpendam lama dalam hati. Cukuplah kawanku!

http://ummuumar90.files.wordpress.com/2009/08/8.jpg

0 komen: