Tuesday, June 16, 2009

Jangan takut..kita mampu melawannya

Disini terdapat beberapa video tentang illuminati dan yang seperti dengannya. Mungkin ramai di kalangan kita pernah mendengar tentang illuminati ini tetapi maklumatnya tidaklah seberapa sangat. Video ini lebih banyak dan lebih mendalam mendedahkan tentang teori konspirasi oleh illuminati ini. Apabila kamu melihat video ini jangan takut terhadap kuasa besar mereka. Kita ada Allah, tuhan segala makhluk. Dialah yang mengawal segala - segalanya termasuk iblis laknatullah. Kita mampu melawan mereka. Oleh itu satukanlah hati kalian semua menentang konspirasi jahat mereka ini daripada hanya berbalah tentang isu kecil dalam agama.

Semoga kita semua tidak terpengaruh dengan segala rancangan jahat mereka yang sangat halus dan tidak ternampak oleh kita. Majoriti diantara kita masih lagi ketiduran tentang konspirasi mereka. Alat mereka yang paling utama bagi mengalih perhatian kita adalah HIBURAN. berhati - hatilah ketika menonton filen, bermain game dan mendengar lagu.

Sebahagian daripada rancangan yang mereka laksanakan sengaja mereka dedahkan untuk menunjukkan kekuatan mereka dan sebahagian lagi mereka sembunyikan. Bagi sesiapa yang mendedahkan maklumat tersembunyi kebanyakannya hilang entah ke mana.

"dan mereka orang - orang kafir membuat tipu daya maka Allah pun membalas tipu daya. Dan Allah sebaik - baik pembalas tipu daya" ( Al - Baqarah : 54 )

p/s : nantikan kemunculan seterusnya yang mendedahkan selsema babi adalah buatan manusia iaitu termasuk dalam rancangan konspirasi. Informasi lebih lanjut lawati ibnuyaacob.com

Part 1


Part 2 :
http://www.youtube.com/watch?v=AkY6PxDrKeg

Part 3 :


Part 4 :


Part 5 :


Part 6 :


Part 7 :


Part 8 :


Part 9 :


Part 10 :


Part 11 :

0 komen: